Ingen kommentar

Nej jag säger inget så jag har ingenting sagt. Det är det bästa. Att folk inte kan skatta andra lycka. Alla gör misstag någon gång i sitt liv. Och bra är väl det? Och om människor kunde lägga sin energi på sig själva och inte på andra. Istället för att hitta brister hos andra så kan man väl försöka fixa sina egna, om man nu tycker att man har några.

Inatt hoppas jag på att jag verkligen kan få sova. Visserligen ska jag inte upp till några hästar men en god sömn, är det så mycket begärt? Jag tränade ganska duktigt idag tycker jag, va tvungen att ta en paus i träningen. Annars hade jag väl spytt. :P Så jag hoppas på träningsvärk snart.

Jag önskar att Erik kan bli frisk, i alla fall till på fredag så jag kan få träffa honom en sväng innan han drar iväg på tävling. Och jag hoppas på snö, åtminstone i Rimforsa så det blir av att åka på det där rallyt som skulle va. Va ett tag sen man va på något. Men snart är det ju Svenska Rallyt. Kommer bli kul.

Nu blir det sängen, Natt natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0