You help me se trough

Hej hopp.

Sitter här med en kopp kaffe, kom nyss hem från stallet. Idag va det lite att kämpa med kan jag säga er gott folk. Men jag tog tio djupa andetag för att lugna ner mig, och sen gick det mycket bättre. Första gången på länge han blev så svettig som han blev. Nu har jag haft tömkörningsgjorden och smörjt upp den så jag kan tömköra honom på tisdag. Stackars häst, han lär väl ha träningsvärk imorn.
Skulle ha följt med Madelen på tävling idag men usch, vaknade med DEN huvudvärken så jag stannade hemma och fixade lite. Tvättade min och pappas bil :) Det är ju trots allt fars dag idag. Lite glad blev han nog i alla fall.
Igår, började dagen med att släppa ut hästarna. Sen kom Sara & co förbi så vi gick en sväng medans Linus sov en stund. Pratade om allt och inget, va ganska skönt faktiskt. Senare kom E och hämtade mig och vi drog vidare hem till honom. Vi blev bjudna på middag hemma hos hans mor. Vi fick älgkött och gud så gott det var. mmm! På kvällen åkte vi till hans vänner, jättetrevliga :) Efter en stund åkte vi och åt kinamat. Mätta som vi var åkte vi tillbaka till dom och kollade film. mys! Tyckte bara det va så himla synd för jag hade kramper i magen hela dagen så jag fick åka hem. Jag hade i alla fall en trevlig kväll.
Ikväll blir det träning på gymmet. Ska träna så jag får jordens träningsvärk!!!

Nu ska jag va social. Och jag kan säga att jag läängtar till onsdag! Hej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0