Then i know it wouldn't be strange.


Jag vet inte vad jag ska skriva riktigt. Sitter och väntar mer eller mindre på att klockan ska bli halv 7. Det finns saker jag skulle kunna göra men idag har varit en riktig slödag! Det fins tvätt att vika och stryka. Ringa Magnus om mina timmar så jag kan få lön. Men jag funderar på att gå ut o göra bilen fri från is. Väldigt mycket i onödan, jag vet.

Va hos hästen imorse. så dit tänker jag inte åka en gång till. Vet förresten inte om jag kommer in till stallet. det har väl blåst igen helt. Får bli en ridtur imorgon efter jag har varit hos ams. Ikväll blir det i alla fall gymmet och sen upp till Rejmyre. Tur att jag åker finbil! haha.

asch. nu ska bror min o jag åka till lidl.! :P

Hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vad roligt att du har en blogg. Lägger till den bland favoriter här & kommer följa den flitigt. :)

Kramis

2010-12-15 @ 23:06:03
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0