Bacon till frukost

Ja, jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag är urusel bloggerska. :P

Jag har inte bara orkar dra med mig datorn ner till jobbet. Jag jobbar i stort sett varendaste dag. I Maj månad har jag bara haft ledigt 8 dagar sammanlagt. Men som sagt, jag åkte ju hit för att jobba. Så jag ska inte klaga. (: Just nu jobbar jag som Frukostvärdinna på vårat hotell, Det Hansiatiske Hotel. Går upp kvart i 5 på morgonen för att hinna gå ner till jobbet och börja kl 6.oo. Har fått ganska stort ansvar nu med tanke på att jag nästan har alla vakter, nu har jag ingen att skylla på att det inte finns ngåti längre för det är jag själv som har hand om inköpet till frukostbuffén. På frukosten kan det vara allt ifrån 5 gäster till uppåt 30 st. Ibland vill man bara dö för tt det inte finns så mkt att göra men ibland blir det också ganska mkt stress. Annars jobbar jag på Casa Del Toro, kommer nog få jobba dubbla pass några dagar i Juni. Money money. :)

På fritiden finns det egentligen massor att göra men som hemma, Allt kostar. Här finns allt, Precis allt. Alla stora klädesbutiker och Caféer som är öppna till 22. Det är nog något jag kommer sakna när jag kommer hem iaf. Att kunna gå till H&M på 10 minuter. ;)

Lägger upp lite bilder. :)

    



 




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0