When i get older, i will be stronger.

Lyssnar på en skön låt. Tänker på Tim när jag hör den. Han sjunger ofta på den. :) Kommer sakna honom något så otroligt mycket, Och Malin. Min käraste vän. Jag älskar dig. Jag lovar att komma tillbaka. Och inte på tal om min famlij. Lilla Ellen. Min häst! Mattis o Andreas, se systers förvandling till ett monster under sin graviditet ;) Kommer gråta som en tok när jag ska åka.
Och jag ska inte dra mig ur nu. Ska faktiskt boka flyg idag. Jag får det att låta som att jag ska iväg för livet. Men det här jag ska göra är en ganska stor grej för mig. Ska åka till Bergen, Norge. Helt sjukt. Äntligen kommer jag ifrån dena håla. Alla människor som jag är så överdrivet trött på.
Att jag kommer få lära känna nya männsikor. Men som sagt. Jag kommer sakna alla dom jag umgås med. Martin kan få va med på ett hörn också. ;) Men jag behöver det här. Jag behöver vidga mina vyer. Nervös, Rädd, Glad, jätteglad, Ledsen, Alla känslor kommer fram. Men det ska bli som sagt väldigt skönt. Som en liten (stor o lång) semester fast att jag ändå kommer jobba röven av mig, ska jobba såå mkt som bara möjligt. Så jag an komma hem med massa pengar ;)
Skulle vilja tatuera mig innan, skulle vilja tatuera in mitt kors. Vill ha det precis som det ser ut. Mitt halsband alltså. :)
Vet inte vart jag ska börja, med att skriva ner allt jag vill ha med mig eller nej jag vet inte! Jag vet i alla fall att min vän Lindy står vid min sida och att vi ska göra den här resan tillsammans. Visst, Vi kommer nog gå varandra på nerverna ett par gånger. Men hellre det än att åka helt själv, inte ha någon alls att ha stöd ifrån.

  


Nu måste jag göra lite nytta. Vi hörs o ses :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0