måla fan på väggen.

Det är något jag redan gjort. För det finns inte mycket som göra mina dagar så himla ljusa. Inte just för tillfället i alla fall! Fick avslag från alfa, så därifrån får jag inga pengar. Jag gick med i JobbGarantin hos ams. Det går genom försäkringskassan. Jag skulle ha fått mina pengar, har inte sett röken av dom. Jag söker jobb, men får inget svar. Jag säger bara tack till mina föräldrar som inte kastar ut mig på gatan. Säger bara att det är tur att jag har min häst. Just nu betyder han mest av allt. Hade det varit varmt ute hade jag nog fan bosatt mig hos honom.

Och folk.. folk folk folk. Bara för att dom själva blir sårade så står dom inte ut med att se andra lyckliga?! Varför bryr sig alla om alla.? Om alla skulle bry sig om sitt, och sluta kasta dynga på alla andra som kanske råkar ta ett snett steg här i livet? Skulle det inte bli lite bättre då. ?!...

Sorry för ett jävla deppinlägg.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag målar hellre fan på väggen än låter bli, för då vet jag iallafall vart jag har honom. ;)

Håller tummar och tår för dig.

Miss yuuuu <3

2010-12-28 @ 20:10:30
URL: http://karlssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0