15.12.10

Dagen började med att jag vaknade hos syster. trevligt trevligt, eftersom det va ett tag sen vi verkligen sågs. Åkte hem för att hinna åka till stallet innan jobbet. Så Tina och jag hoppade upp på våra pigga hästar och lufsade iväg. Vi kommer ifatt 2 gubbar som håller på att mäta träd?! Dom blev alldeles till sig och vägrade gå, tills Bosse (stallhunden) springer iväg och skäller på dom så det heter duga! Efter mycket om och men, upp och ner i snöhögar så gick dom. Efter en lång skrittur drog vi in i skogen och ut kom vi på ett gärde, dom fick känna på att dom levde hästekrakarna. Pulsa i högsnö sakta men säkert är bra konditionsträning. :) Och tina höll på att glida av Lavie 2 eller tre gånger. Hon hade träningsvärk och en dålig filt! jag låter henne skylla på det i alla fall.
Såg att klockan hade runnit iväg så jag skyndade hem och hoppade in i duschen för att sen dra iväg till jobbet. Hade en bra dag på jobbet, fick ju jobba med Malin. Vi har nog alltid kul när vi jobbar ihop. Allt går så smidigt och lätt. Det gillas! Satt kvar en stund efter att jag slutat och pratade lite med Mathilda.
Åkte hem och tog en kaffe med mamma sen åkte jag mot rejmyre. Jag fick i alla fall träffa Erik nårga timmar idag. Saknar honom redan och jag längtar tills vi ses snart igen.


Btw. Såg precis att dom skulle tillaga ett hästhuvud till middag! Not very nice. BLÄ! jag kräks!

God natter i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0