tungt.

Te amo, Think it mean i love you.

Jag vet inte vart jag ska börja, jag kommer sakna dig mest av alla tror jag. Jag hatar det!  Jag skulle bara vilja krama om dig, hårt. Men jag kan inte. Du är inte här.
Sov hos syster inatt. Fick sova i Ellens säng. Fick känna att min rygg levde iaf. :P Åkte ut till stallet för att ge hästarna lite lunch. Tänkte att han fick stå idag. Ska släppa ut dom imorn så det får bli en morgontur på hästryggen. Hoppas bara på fint väder, finns inget mer underbart än att sitta på hästryggen en morgon när solen lyser. :)
Ska få arselt ur vagnen och byta till sommardäck på min fula bil. Hoppas att någon idiot vill köpa den. :P Men nu måste jag hänga tvätt sen blir det kaffe o våfflor. Sen ska jag försöka få med mig Mathilda ut på en promenix.


Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0