Söndag här i Bergen

Japp.. Sitter här en stund. Vet inte om vi kommer ha något internet de närmaste dagarna nämligen. Vi måste checka ut från hotellet idag kl 12 då hotellet är fullbokad imorn och Tisdag. Jobbade på våran mexikanska resturang igår. Kom in i jobbet ganska fort. Allt från att ta emot gärsterna till att ta betalt. Börjar fatta norska bättre bättre nu :)
Och eftersom vi inte kan bo kvar här flyttar vi till André i ett par dagar. Hoppas på att vi får lägenhetern så snart som möjligt. Han som äger den skulle vara snäll och fixa lite möbler till oss :) Hinner inte skriva så mycket. Men kan säga att jag saknar alla er där hemma. Nästan alla i alla fall :P haha Nu måste jag sminka mig och sen packa allt som ska med.
Nu vet ni att jag och Lindy lever och att vi har det gött. :) Puss på er. Hej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig som fan!!!!

2010-04-22 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0