so long suckers ;)

Japp, nu jävlar äre nära. Kl 15.oo hämtar kusin Erica upp Lindy och mig här. Mot arlanda :D Jag har nog fortfarande inte förstått att jag inte ska sova i min egna säng inatt. Jag kommer sova på hotell tillsammans med Lindy. Helt sjukt. Finns fortfarande folk jag vill säga hejdå till. Buhu.

Hade i alla fall tur. Mamma o jag drog till tramstrams för att väga min väskor. Dom vägde 17 o 13 kg. Tur. Under 20. det är bra. Nu är det bara datorn som ska packas ner. Ska snart gå o möta Lindy o sen Mathilda. Ska dra ner till P2 o käka en sallad tänkte jag. komemr nog fan sakna maten. Trodde aldrig jag skulle säga det. :P Sådant.

Min kommentar; Jag har inte tid..

Och nej jag har inte tid att skriva mer. Skriver när jag är framme. Håll tummarna för mig och jag ska själv slå mig på käften så jag taggar till lite.

Hade bra Hej!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Kommer sakna dig sjukt mycket! Ha det kanon där nere/uppe/åt sidan. Kommer och hälsar på, LOVAR dig det, ♥

Jag älskar dig Anna, ♥

2010-04-07 @ 14:40:44
URL: http://mathiiiiiiiilda.blogg.se/
Postat av: Syster

Miss you redan! hoppas du börjar skriva snart så vi får veta vad som händer!

PUSS!

2010-04-08 @ 16:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0