väldigt mycket Robin. ;P

Tjolahopp.

Min dag har varit helt underbar. Den började med att jag vaknade brevid Robin och fick höra något väldigt fint. Känner att jag verkligen har hittat hem till rätt kille.

Igår var vi hos Johan (löparn) och grillade och hade trevligt. Vi blev en massa folk. Riktigt skojj. Jag var dock nykter, vilket jag tackar gudarna för idag och inatt. Fick ta hand lite om Robin. Han blandade nog LiiiTE för många drycker. Fanny, Eva och jag stod där vid klockan 01.00 inatt och skrattade lite lätt åt dom. Men ändå så tycker man ju ändå lite synd om dom. :P  Så inatt sov jag själv mellan 02:00 och 05:00. Eller sov och sov, kunde inte sova för att jag nervös över hur Robin mådde. Men efter mina dag med Robin idag så är han förlåten.

Imorgon är det bröllop då. Måste ut till Viberga och fixa ett par tunna strumpbyxor till utifall att mina skulle gå sönder. Sen ska vi fixa presentpapper till våran bröllopsgåva. Tvättar en skjorta åt Robin med så ska jag stryka den imorgon. Han provade sin kostym idag, Gud så fin han är i det.

Nu blir det en kopp kaffe. GOTT. Har haft ont i huvudet verkligen hela dagen. Sån där svag huvudvärk så man går och blir tokig. Inget bra att vara koffeinberoende!!

Ha en trevlig kväll. Själv ska jag ta det lilla lugna :) Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0