im willing to run.

Hej hopp i lingonskogen.

Ja, jag är på ganska bra humör idag. Jag var duktigt och gick upp skapligt och åt lite frukost. Efter lite i magen var jag ännu duktigare, gick ut och tvättade bilen. Invängigt också. Väldans smutsigt måste jag säga. Så just nu dricker jag kaffe och förökser få igång blodcirkulationen i fingrarna efter allt kallt vatten. Sen blir det nog att hoppa duschen.  Ska jobba idag mellan 13.3o-19.3o. Efter jobbet ska jag dra mig mot min alldeles egna Robin.

I Lördags var vi på bröllop. Måste säga att vigseln var grymt vacker. Och maten vi fick var också helt otroligt god. Allt var jättefint med. Och snart är det ju dags för ett till. Det kommer nog bli minst lika fint. (:



 

En sak jag fick reda på igår, jag blev helt knäckt. Detta jag har jagat i två år (inte längre) Finns nu till hands. Jag har försökt göra allt jag kan för att få detta. Jag har varit så arg, så ledsen, så glad, allt! Jag vet inte ens vad jag ska eller kan skriva för att förklara. Mer än att jag är helt knäckt när det gäller den saken. . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0