Maknad idag.

Hej hallå.

Fredag idag och först på listan står jobb. Klockan 18 drar jag till Edkvists blommor för att hämta Sofias blommor. Sen åker jag vidare till Sofia och Simon. Hoppas på att Robin också kommer efter ett tag. Håller på att klura ut vad det är jag måste ha med mig till jobbet. Eftersom jag inte ska hem ikväll efter jobbet. Imorgon är det rally så jag måste packa ner overallen, men bla bla blaa-- Nu blir det kaffe med mor. Ha en bra helg allesammans.

Och Tiina, Skorna är köpta på Scorett och kostar endast 750 kornor och är hur sköna som helst att gå i. ;) och jag var en dag före i mina tankar när jag skrev att marknaden va igår. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0