i dont know what he's after

Im sorry. Det var ett tag sen jag skrev. Har inte haft så mycket att skriva om. Men nu har det hänt lite saker jag kan skriva om. Tänkte lägga in lite bilder med från lite allt möjligt.

I Fredags hade vi lite tjejkväll. Synd att inte fler kunde komma men det blev till slut; Emma R, som vi var hos, Tack för att vi kunde va hos dig. (: Sen var det Sandra, Malin, Jessica, Mathilda, Emelie och Becca. Och jag också. :P Vi träffades och snackade lite. Sen drog vi till Angela för att käka lite pizza. För första gången jag åt en Hawaii-pizza med räkor på!! Men det var både gott och trevligt. Som sagt, det måste göras om Snart. Men då drar vi fram grillen och några öl. Och självklart det fina vädret. Här är några bilder från kvällen. (:




    

              

                                            



Avslutar med en bild på Vackra Emelie. (:

Igår gick jag och Tomas en sväng. Satte oss vid Klippet ett tag och fick besök utav Malin, satt och snackade ett tag sen gick vi vidare. Blev så himla kallt. Gick senare hem till en kall, tom säng utan en Robin. Men ikväll får jag träffa min prins. haha!!

Och igår på vid 11-tiden åkte Robin och jag upp till stugan för att hjälpa till att måla den. Robin, som är höjdrädd gick upp högst upp och att sopa vindskivorna ( eller vad det heter, kommer inte på ) Knäpp som han är säger han inte det för ens efteråt. Skyll dig lite själv ;) Jag skrapade lösa färgflagor vid ingången. Kommer nog bli riktigt fint när det blir klart. Medans Emma, Erica och Sara storstädade inomhus så hjälpte jag också till att måla. Gick upp 2 våningar (av 3) och trodde jag skulle trilla ner. Men det gick bra så länge man inte tittade ner. Fy alltså.. Usch. Trodde faktiskt inte att jag var så höjdrädd som jag var. Men det är väl skillnad att gå upp i ett riktigt torn än att stå på en lite halvt vinglig ställning.?!?!? :P


Idag blir det också eftermiddagsjobb med gammelbossen, Barbro.

Grattis till alla som heter Erik idag.

Kommentarer
Postat av: persika

ja, det måste vi göra om snart :) grilla och dricka lite. ;)

2009-05-18 @ 21:47:42
URL: http://jessicawaleij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0