häng hos chefen ikväll.

God kväller på er.

Sitter här och är rätt seg. Har jobbat eftermiddag idag med Linda. Har varit grymt lite folk. Förstår inte vart allt folk är ibland.

Ska dra till Linda och kolla på eurovision sen. Får se hur det blir. Jag ska se på det hur det än blir. Har varit iväg och handlat lite. Skulle behöva städa med, men jag har verkligen inte orken just nu.

Får lite sovmorgon imorgon, vilket jag inte tackar nej till. Slutar tidigt imorgon så jag hoppas att jag får låna någon bil så jag kan åka upp och rida en sväng. Om det nu inte regnar. peppar peppar**


Har lite tråkigt i vntan på att klockan ska rulla på. Så jag lägger in lite gamla bilder sen vi åkte till Ullared förra året.

                

Grattis mor min på mansdagen (:



Kommentarer
Postat av: fia

vet inte . inte värd nått, haha . men 2000.

2009-05-13 @ 10:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0