En bra och trevlig helg.

I Fredags hände inte så mycket. Det regnade och var tråkigt väder, så jag satt mest inne och flummade omkring.
På Lördagen for Pontus,Virre,Löparn,Sundén,Bobby och jag in till Mantorp Park för att kolla drifting. Vad rätt grymt. Så i år ska jag med på Gatebil. Ser jag fram emot. Efter Mantorp blev det IKEA och inlämning av skor med Löparn och Bobby. Scorette skulle troligen ringa till mig på Onsdag så då blir det en tripp in till Linköping.
Igår, var det 27-års kalas i Tjällmo. Syster Sara fyllde nämligen. Hade fått fina saker faktiskt. (:

Och nu är vi här, Måndag 11/Maj/09. Fick mina arbetstider ändrade så jag går nästan 100 % idag. Ikväll hoppas jag på fint väder så jag kan åka upp och rida. Är grymt sugen på att rida. Till kvällen eller natten ska spenderas med min älskling.

Ha en bra dag, dock en grå sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0