27/Maj/2009

Jag vet att jag borde blogga oftare. :P

Idag, eller snart ska jag dra mig mot jobbet till klockan halv 3. Efter det blir det hem och invänta Robin. Sen blir det Linköping. Han ska till biltema och jag ska hämta ut mina efterlängtade skor. Sen skulle vi visst gå en sväng på ikea också när vi ändå är där.



Annars har jag inte så mycket att skriva om. Mer än att på Fredag blir FIALOTTA-BUS 20 år, och då blir det att fira henne efter jobbet. Sen vet jag bara att det är rally som gäller på lördag.

Just det !!!! Det är ju marknad imorgon. Fasen också.. Kommer bli för oss på cafét att jobba då !!!
Lön idag med ja, just det- höhö

Kommentarer
Postat av: Tiina

Åååh vilka snygga skor!! var har du köpt de? marknaden är inte förrän på fredag ;)

2009-05-27 @ 13:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0