2 x ♥

God förmiddag.

Idag hoppas jag på att det blir en bra dag. Den har börjat bra hittills. Pappa och jag åkte upp till hästarna nyss och släppte över dom på sommarbetet. Dom blev överlyckliga och sprang iväg. :P

Men idag är det inte vilken som helst, för idag fyller Mormor år. Ska fråga Robin ifall vi kan åka ut en sväng till graven sen.  Hon har varit ifrån oss sen 12/01/2002. Usch. Ibland önskar man att hon skulle finns där uppe hos morfar. Men icke. Men hon finns med bland oss för det. Hon är ju min ängel. ♥

Ett annat ♥ jag vill ge bort, är till Robin, Idag firar vi 3 månader.

Ska gå bort från datorn nu för att strax dra mig mot jobbet. Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Lindy

grattis på eran 3 månaders dag =) känns som om ni har vart tillsammans mycket längre. är så göad för din skull.. My dear best friend. love*

2009-05-07 @ 10:58:57
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0