vart ska man ta vägen?

Jaa.. Jag sitter och blir tokig på mig själv. Jag vill inte vara en sån person som bryr sig om sånna fjuttsaker. Men jag vet inte om jag ska nämna det eller om jag bara ska försöka att glömma det. Jag sitter och pratar med en person på msn, och han säger att ärlighet vara längst. Och jag håller helt och hållet med honom. Men varför då inte bara säga kanske lite för mycket när man ändå håller på att vara ärlig? Istället för att hålla undan något man i alla fall kanske kommer få reda på? Idag fick jag reda på något jag egentligen inte alls ville få reda på, en sådan sak man bara inte vill få reda på.!! Jag vet varken in eller ut. Och jag vill inte vara den som ställer denna person mot väggen det första jag gör heller. Fast jag vill ju ändå få reda på hur det ligger till. Jag måste nog ge mig själv en lavett så jag vågar ta upp den konversationen igen. FAN. Eller hur ligger det egentligen till med detta. ? Denna fråga. . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

kom igen, jag hejar på dig

2009-03-16 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0