Underbara väder. (:

För min del, God morgon.

Så skönt att få sova ut. :) Igår blev det handboll i alla fall. Hade inget annat för mig. Det var en spännande match faktiskt, väldigt jämt. Men Finspång förlorade med en eller två bollar bara.. Surt !

Idag ska jag up och sätta mig på hästen för första gången på jättelänge. Ska börja köra lite konditionsträning med honom. Eftersom någonsatns måste man ju börja så han får finfina muskler till sommarn. hehe. Och ikväll ska Robin och jag åka en sväng till Tjällmo. Syster har ju inte träffat honom än, även att det har gått över en månad. haha.

Och av detta väder, Kan man bli annat än glad :D ??

Och sen gjorde jag Malin glad igår. Har kanske, kanske fixat timjobb åt henne. Jag vill inte ens tänka hur det är att inte ha något jobb eller att inte få några pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0