Trevlig söndagkväll.

God Morgon. :)

Igår var det roligt och trevligt. Lennie, Lindy och jag blev det som åkte in och kollade på film. Den var lite smårloig sådär. haha. Sen var det en gubbe som satt helt själv. Sen när det hände en viss sak i filmen så skrek han ut; Äntligen händer det något roligt!! hah. Såklart så skrattade alla åt honom itsället för åt filmen. Sen var det en unge som spydde i filmen och Lindy kastar sig fram och nästan spyr hon med. haha. Fan vad jag skrattade. :D Efter filmen drog vi till O'learys och bowlade. Det är nog första gången jag inte var sämst. Lindy kom väl 10-20 poäng under mig. Medans jag bara kom 5-10 poäng efter Lennie. Så vi pratade om att vi ska bowla och käka lite på Tisdag kväll. Trevligt trevligt ! :)

Idag blir det jobb jobb och jobb. Ska börja tidigare med. Men det blir ju pengar. :)


// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

idag vann du vara med 3 poäng ;)

2009-03-03 @ 23:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0