orkar inte.

Heej.

Är så grymt trött just nu. Men jag vet om jag går och lägger mig i sängen kommer jag inte kunna somna än på några timmar. Dom senaste nätterna har jag sovit grymt dåligt. Blir fan snart irriterad. Idag hade vi "Hejdå-fika" för Carolina på jobbet. Det var väldigt trevligt, med många skratt.. Men också tråkigt att hon verkligen har slutat nu.

Har hamnat i en liten bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva riktigt. Mer än att jag kan svara åt din kommentar Jossan. Fika någon dag låter bara bra. Så mysigt att se dig med din fina mage. :)

Nehe.. Om man kanske skulle ta och göra ett försök att somna i alla fall. Hoppas på att få träffa min sjukling imorgonkväll i alla fall. :)

P.s Imorgon fyller LINDY 21 År.. :D

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0