En månad.

Ja, en månad har redan gått. Tiden går fort.. Och jag tycker om Robin mer och mer. :)

Angelica
ville att jag skulle hänga med upp till O'learys och spela bowling och äta Vilket jag också gjorde. Hon vann över mig med bara en enda poäng !!! Skit också. :P Men jag blev inte så långvarig som jag har hoppats på. Fick jätteont i magen och kunde inte alls äta eller knappt dricka. Pappa fick hämta mig och mamma fick hjälpa mig upp från taxin. Ska gå och lägga mig nu så jag kanske orkar åka upp till stallet imorgonbitti och släppa ut hästarna. :)

Så God Natt.

// A

Kommentarer
Postat av: Sofia

De är sjukt god mat där! =) Grattis till eran 1 månadsdag! :D Haha

2009-03-09 @ 11:47:34
URL: http://sowfiijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0