dåligt bloggande.

O Hej o hå !

Här har dte inte uppdaterats på två hela dagar. Jag har verkligen inte haft tid eller ork för att skriva något här. Men nuså. :P Ikväll blir det att ta det lugnt. Ellen ska sova här så det blir mys med henne. Inatt fick jag sova med Robin. Mysmys. Saknar honom redan. Och jag vet inte när jag kommer få träffa honom igen..

Imorgon ska jag se ifall jag och Ellen kan baka något. En chokladtårta kanske? mums! Linda gjorde en på jobbet idag som blev gudomligt god. Så jag kanske kan göra en lika god. :P Sen imorgon ska jag storstäda mitt rum och sätta upp min hissgardin som jag har fått låna av syster. :)

Nu blir det lite fika. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0