AJ.. aj !

Min dag igå och början på denna dag har inte gått min väg. Inte alls som jag vill. Fick näsblod igår och blev yr. Sen idag när jag skulle åkte upp till stallet var jag ganska nära på att dyka nerför våran trapp. Blev yr och trampade snett så jag skrapade upp mitt knä. Som tur var fick jag tag i räcket. Annars hade jag hamnat längst ner. :P Kan säga så mycket som att det gör idiot ont i knät. Trodde först att det hoppade ur led men när jag kände efter så fick jag bara ont. Kolla på det när jag kom hem efter stallet förut.. Ingen vacker syn. Ska tvätta av det snart, ser ganska varigt ut. bläää.. Hoppas bara på att det kommer gå bättre på jobbet idag så jag inte ramla nerför den trappen också. haha.

Något stämmer inte...!!? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0