22/mars/2009, Söndag

God Kväll.

Sitter hemma hos Robin. Han står i duschen just nu så jag passar på att uppdatera lite..

Igår hade vi ju Ellen hemma hos oss, mysigt värre. Fredrik, Ellen och jag hade lite "dicso" inne i 
Fredriks rum. Och gud vad vi dansade. Ellen sprang runt i en cirkel och blev helt yr så hon drog omkull på hans matta. Det var ganska kul att kolla på. Sen gick pappa, Ellen och jag och gjorde lite kvällmat. Pomme som hon älskar. (: Hon somnade i mitt knä igårkväll. Jag satt också och somnade i fotöljen till en rallyfilm. :P Idag hade jag sovmorgon enda tills mamma öppnade dörren och gapade att klockan var halv 10. Då fick jag fasen inte sova mer.

Imorgon blir det att jobba heldag. Kommer inte få någonting gjort imorn. Jobbar mellan 11 och 19.30. Men det blir ju pengar det. :) Denna vecka tycker jag om, löning och The Hives. hihi

Kommentarer
Postat av: syster

hej darling! du fick min hissgardin! puss

2009-03-23 @ 08:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0