Onsdag

Jag vet jag vet jag veet!! Jag bloggar väldigt dåligt just nu. Skäms på mig! :P

Min dag börjar med mensvärk till 3000 !! Vill bara lägga mig i fosterställning och sova med en varm vetekudde på magen. Men jag har tagit 2 olika värktabletter, så får jag hoppas på att det blir bättre.

Det har hänt lite saker i alla fall mellan mina inlägg. Vi ( Laila,Bosse,Mor&Far,CK &Sara,Ellen och jag. ) har varit på Kolmården vilket var trevligt. Det va kul att se vad Ellen tyckte om alla vilda verkliga djur. Själv tyckte jag såklart delfinerna impade mest på mig. Bilder kommer men inte nu, har inte tid nu. Sen har Robin och jag haft 4 månader (: Vilket jag tror och hoppas på att det blir många fler!

Idag blir det Linköping med Robin. Han ska till Biltema och jag ska till Hööks för första gången på år och dar'. Sen ska jag kolla efter en blus åt mamma, eftersom jag fick hennes som hon inte kunde ha. Sen ska vi väl kolla efter några studentpresenter till lite olika människor som springer ut på Lördag, och dit sa vi. Sofia vill också att jag hänger på ut till hotellet. Passar ganska bra eftersom jag är sugen på att komma ut och träffa en massa folk. Så det ser jag fram emot.

Måndagen började hårt för mig, fick ställa mig och jobba dubbel så lång dag än vad jag är van vid, 10½ timme är inte varje dag man jobbar. :P Nu ska jag göra mig iodning lite för jobb. Blir bara 4½ timmes jobb idag.

Slänger in en studentbild på mig och några från klassen, förra året. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0