Söndag idag?

Neeeej.. Det är ju bara Lördag. Tack för det för jag vill vara ledig en dag till i alla fall. :)

Igår var det bröllop, fint fint!! Säger bara att det va grymt med chokladfontänen. Jag tror nog att ingen kunde hålla sig borta från den när det var dags för bensträckare. höhö.. Men det va vackert.

Idag fick jag vakna upp brevid min underbaring till pojkvän. Vi åkte upp till stugan för att äta upp lite rester sen igår.. Mycket gott, mycket gott. Körde hem Robin till hans bil som stod här hos mig. Sen hade jag så jäkla tråkigt och jag ville umgås lite med min famlij. Vi drack lite kaffe och jag hade min bästaste bok med mig. En kopp te och sen kunde jag inte sluta läsa. Den är ju såååå bra. Nu dricker jag lite kaffe och snart ska jag dra mig mot Robin, i min blå lilla räser.


Imorgon... Vet jag inte. Ska nog åka upp till stugan/stallet och köra in lite spån. Så ''saker och ting'' blir nöjda.

Har börjat fundera. . . Jag vill nog innerst inne inte göra mig av med honom, Han är ju min ögonsten. Har jag verkligen tappat intresset för hästar? Måste grubbla vidare... fäller en tår för honom, för att jag älskar min häst!

grattis chefen på namnsdagen. (:

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0