nu går flyttlasset.

Mot stan.. Inte till stan men nästan i alla fall. På fredag gäller det att alla håller tummarna för mig och Charlotta och min kära Blacken. Han ska flytta stall till en början, bara 2 månader. Och om allt funkar bra kommer jag stanna kvar. Allt är nog bättre där än i mitt nuvarande stall. Finns många fler hagar, en paddock att rida i, utsläpp vardagar och allt basfoder. Så jag klagar inte än. Hoppas bara på att min ängel passar in. Så imorgon förmiddag ska jag upp till stallet och plocka iodrning på transportskydd och allt som ska med.

Nog pratat om mina nya planer. Idag var det jobb mellan 9 och 14.30. Efter det drog jag och Robin till IKEA för att inhandla lite allt möjligt. Efter det blev det glass på McD. Den va inget god.. Bläää.. :P

Lilla Ellen har ju varit här idag med och duschat ner morfar ( min pappa ) haha.. Det va lite kul. Men just nu är det så himla varmt så jag ska ta mig en mindre varm dusch.

 Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0