Mi'sommar

Ja, Hej hej,...

Jag skulle ha skrivit igår.. Blev inte så..! Jag började skriva på ett inlägg, blev jättelångt. Sen när jag skulle publicera det så fanns det inget inlägg.. Blev lite smått sur till en början men jag gav det en.. Två chanser till. Sen blev jag så arg på blogg.se så jag struntade i det..

I alla fall...
Jag sitter här hemma nu. Malin och jag har jobbat själva idag. Var grymt lite folk! Så vi satt mest och blev irriterade. :P  Så vi stängde klockan 15 istället för 16. Men det va rätt skönt att få sluta en timme tidigare. :) Var ledig i Måndags också så då hängde Malin på till Linköping för att kolla på bil åt mig. HAHA.. Jag har köpt en av sveriges fulaste bilar. Så ser ni en blå (knallblå) bil så kan det vara jag. En liten nissan sunny. Men den duger gott och väl till lilla jag. Sen.... Skulle jag ha suttit hos frisören igår. Men så blev det inte. Hon var/är sjuk. Så Grattis Anna. Jag ska dit imorgonbitti klockan 08.00. Efter jag är klar där, om det finns tid, ska jag dra en sväng upp till Lövdalen och se hur dom har det. Och, klockan 14, sitter jag i Kyrkan. Återigen ett bröllop :) Hoppas det blir fint väder bara.

Nu ska jag se ifall min tvätt är klar för att hängas..
Ha en trevlig Midsommar allihop.
Ciao

p.s. Gratttis far på namnsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0