Fredag

Fy fasan vad det ska regna då!! Fast jag kollade vädret och såg att det faksikt är på väg finare väder. (:



Annars snart ska jag iväg och kolla efter en eller alla böcker. Måste se ifall dom verkligen är bättre än filmerna.. Har ju i och för sig bara sett första filmen, men dom andra är ju på väg. bra bra. (: Efetr det blir det jobb mellan 13.3o och 18.oo.

Jag och Robin va på apoteket igår och skulle köpa en doseringssputa åt mig. Eller till hästen rättare sagt. Det dåliga var att dom hade bara för 5 ml... Hmm. Ringde till Sara och kollade ifall hon hade en, men icke. Så jag frågade grannen, och visst hade hon det. (: Undrar bara när jag ska ha tid att åka upp och testa en starka medlet på honom. Måste till och med ha hanskar på mig när jag gör det!! :S

Imorgon hinner jag nog inte blogga, eftersom Sofia m.fl. tar ju Studenten. :D Efter utspringet drar vi (Jag och R) till Sontorp och får fika hon hennes mor & far. Efter lite häng där, blir det förfest här hemma för att sedan dra ner mot hotellet och utgång med Sofia och några till. Ska bli sjukt kul. Hoppas jag i alla fall, är och har varit festsugen såå länge. :P

Men nu springer klockan iväg, måste byta om..

Have a nice day... I regnet. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0