Don't Cry Out

God Morgon.

Kom hem för en timme sen. Sov hos Robin inatt och fy för faan va dåligt jag har sovit. Helt otroligt!!!  Men jag överlever. (:
Igår käkade vi i alla fall från Angela. Gott gott. Sen kollade vi på ett avsnitt från Greys Anatomy.  Idag blir det jobb mellan 11 och 14 bara. Sen ska jag upp och rida en sväng om vädret tillåter. Vill bara ha en egen bil så jag kan ta mig vart jag vill, när jag vill. Är så himla trött på att inte ha bil. Så nu ska jag hänga blocket innan jag ska iväg till jobbet.

If you were the wood, I'd be the fire.
If you were the love, I'd be the desire.

Kommentarer
Postat av: fia

guuud , vad du suger på att uppdatera :P

2009-06-07 @ 15:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0