wiiie..

Nu har jag nyss pratat klart med Lindy i telefon.. Vi har spikat att den 27, på min födelsedag, drar jag eller vi till Kragerö i Norge. Ser fram emot det så himla mycket.. (: fasen ifall det inte blir av.. Då blir jag ledsen. Har längtat tillräckligt efter min bästaste vän.

/
Idag va jag ute i stallet en sväng och kollade när Mathilda red en sväng på hästen. Det gick väl bra men det lite träning så ska det gå att få ordning på honom. Han har ju haft 2 månaders semester nu.

Och om en vecka har jag semester. Fy fan så skönt det ska bli.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, Kragerö är fint! Ni får ju säga till om ni kommer i närheten av Hamar så kan vi ju bjuda er på lite fika ;) Ha en skön semester!

2009-07-11 @ 18:19:03
URL: http://frokenfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0