Och äntligen semester

Min första dag på semestern idag. Och den tillbringar jag med min far uppe i Hudiksvall. Tog med mig datorn så pappa och jag kan kolla lite på alla nyheter och diverse. (: Annars är det rätt fint väder här. Det har regnat men det vädret slapp vi.

Vet inte om jag komemr att blogga så mycket mer. Har liksom inte tid för de. Har inte ens tid att läsa mina favvobloggar. Men men, så se det så att jag har annat för mig!  :P

Jag vet i alla fall att jag fortfarande längtar till Öland med Robin,Johan och Fanny!

Det kommer bli tajt för mig där. Åker till Öland på Fredag eftermiddag, komemr hem på Söndag efetrmiddag antagligen. Och åker till Norge på Måndag morgon klockan 08.20. Måste se till att jag har tvättat en hel del. Men kul kommer det att bli. Lite roligt eftersom mina tågbiljetter till Norge gick på 666 kronor. Hoppas det inte för med någon salgs otur bara!!

Nej, nu blir det att lösa sudoku. Så ska pappa kolla runt lite på nätet.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Lindy

you are soon here whit me .. you me and the wine :)

2009-07-21 @ 22:42:41
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0