efter många om och men.

Många timmar och sen natt. Så va min dag igår. Men idag ser det bättre ut med min älskade häst. Han har fått sina sår här och var. Men jag och Mathilda ska ut till stallet strax och ta in honom för att plåstra om honom lite. Kunde ha gått mycket värre. Tackar gudarna för det. Men nu är han på sin plats. I sitt nya hem. ( förhoppningsvis ) Fick ringa till Caroline för att få hjälp att lasta och fick åka och byta transport til en större och ljusare. Det blev så bra så. Men fy för fan så svettig han va när jag öppnade framdörren på transporten. Det va som att gå in i en ångbastu..Det droppade svett från hans huvud tillochmed.. Stackarn...  ♥

Inatt fick jag i alla fall sova med min Robin. Kommer bli tomt sen i veckorna när han åker till Halmstad.. :( Och ikväll är han min igen.. Får ta vara på tiden vi har tillsammans.

Nu, kaffe..
Sen, stallet.
Ciiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0