lets have some fun.

Oj, har verkligen inte uppdaterat på länge !! Kan säga så mycket att jag har varken haft lust eller ork.

Igårkväll hade jag trevligt. :D Angelica och jag hade våran nyårsafton. hehe ja det va kul.

Idag blev det inte så mycket gjort. Skulle ju ha åkt till tjällmo och åkt bil på isen men hälften av alla är tydlligen sjuka.. Så synd. Såg fram emot det !! Men men. Och det blir heller inget IKEA imorgon. Har i och för sig stallet imorgon så det gör inget.. Då kan jag åka upp dit och spendera hela dagen där.

Ikväll blir det film. Vi hade i alla fall tur med vädret. Ska uppdatera mig lite så man kanske kan se andra filmen snart. :P



Vill ha en massa snö igen !!

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0