i won't remind you.

Ja, den här dagen gick väldans fort måste jag säga ! Fick skynda iväg till jobbet imorse.. Linda skickade ett meddelande imorse om att hon var sjuk. Visst, jag skulle i alla fall börja en halvtimme senare. Men stod i kassan över i stort hela lunchen. Har aldrig gjort det. Men det gick ju riktigt bra. Jag är nöjd över min instas :D haha.

R är på väg hit. Får se vad som hittas på. Skulle ta med sin externa hårddisk så kanske blir någon film. Och jag ska äta popcorn i sånt fall !!! :D

Skulle visst va tjejkväll ikväll. Någonstans. Men jag är inte bjuden ? Ska man orka bry sig ? Eller ska man ta sig friheten att bjuda in sig själv ? Jag vet inte !!

Ha en fortsatt trevlig kväll i vilket fall som helst !

// A

Kommentarer
Postat av: Sara

var inte ledsen gumman! Vi har en egen fest någon dag! vi har fått erfara hur människor "fungerar". du vet vad jag menar! hoppas du och R har det nice!puss puss

2009-01-30 @ 20:23:38
Postat av: Anonym

jag vill med ha tjejkväll =))



Du den där R är jag nyfiken på vem han är!!: är dte han som har ett smeknamn dom inte börar på R ? hrfm .d et där var nog bara jag som förstod . men hoppas du hade det trevligt igår iaf.

saknar och älskar dig =)

2009-01-31 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0