En kväll med tv:n !!

Jaa !! Det blev en ganska så lugn lördagkväll för min del. Tänkte åka upp till stallet efter jag hade slutat jobbet förut, men så ringde Jenny och sa att hon hade mockat. Hon tog svarten på en tur idag. :) Vi va uppe igår med. Hon testade honom på gärdet och det gick bra.. :) Och jag tänkte åka upp och rida imorgon men han har ju fått motion i 2 dagar i rad nu.. Så han får en dag ledigt nu. Så jag ska bara upp och borsta på honom på förmiddagen imorgon. Sen hem och plåstra om min bror och laga lite mat. Sen drar jag till Tjällmo!

Nu ska jag fortsätta kolla på Körslaget !! :)

// A

Kommentarer
Postat av: Madde

vi får ta en sväng någon gång :)

2009-01-19 @ 21:39:56
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0