One foot wrong

Gud så skönt det är att vara "själv" hemma. Mor & Far är på väg till skåne. Bror är iofs hemma men han gör ju inte alltför mycket ljud ifrån sig. :P Ska bara slappa framför tv:n ikväll.

Annars idag har jag varit duktig och varit på banken. Sen har jag bara jobbat ! Det var den segaste dagen på hur länge som helst. Men hoppas på att det blir bättre i veckan. (: Åkte upp till stallet en sväng nu när jag kom hem från jobbet. Vet inte vad jag skulle göra utan min ögonsten. ♥



Nu ska sminket av och myskläderna på för snart är det Lipstick Jungle.

// A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild på lilla klumpis =) miss him

2009-02-04 @ 10:55:06
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0