Känner mig ganska stolt.

Denna dag, jag säger bara trött ! I alla fall nu när jag har kommit hem från stallet och jobbet ! Fick åka i stress till jobbet idag.. Linda hörde av sig till mig fem över 8 imorse och sa att Carro inte kunde jobba. Och då stod jag med massa saker i händerna uppe i stallet. Jag åkte hem och var inskriven i personalliggaren på jobbet kvart i 9. Känner mig ganska stolt att jag klarade av att hinna med att fixa allt innan 10, då vi öppnar. Speciellt eftersom leveransen kom idag med. :P Sen slutade jag vid halv 8 och då blev det en skön promenad hem med bra musik i öronen. (:

Har just läst en väldigt .. Vad ska jag säga.. ? Skrattretande konversation, mellan 2 personer. Jag gör verkligen inget annat än att skrattar. Tar inte ens åt mig av något av det.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n ett tag- Sen sova. Ska jobba långdag imorgon med ! (:

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0