Träningsvärk i rumpan ?



Ser ut som att jag inte åker på sjön men det är i alla fall mina fötter. :P Kommer nog ha träningsvärk i rumpan imorgon. Men det är det värt. Det är ju trots allt ganska kul att åka på sjön sådär.

Sen en fin bild på min far som åker långfärdsskridskor. (:



Blir annat ikväll. Blir nog inte Mongo Lotto som jag kallar det. haha ! Blir kanske.. En film.!

Sen satt A och jag och kollade på Royal Caribbean Kryssningar... mm. Dom var inte så dyra som vi trodde.. Men nog bara för skojs skull. :P Men får vad det blir till nästa vinter ;) Eftersom det inte verkar bli något London.. hah

// A

Kommentarer
Postat av: Sara

du står ju på asfalt ;) puss från me my boy and franssons. ellen sooover!

2009-02-01 @ 18:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0