Nalle Puh med Ellen.

God Morgon. Sitter här och äter knäckemacka med Ellen. Vi sitter och kollar Nalle puh som vanligt. Snart kan man väl alla filmer utantill. haha. Ska strax ställa mig i duschen för att sen gå till jobbet. Och idag blir det att jobba mellan 10.oo- 19.3o.

Ikväll ska jag ut och gå en sväng med Sofia. Vi sagt hur många gånger som helst att vi ska ses men aldrig blivit något av. Ska bli skönt att träffa henne. Det var ju så länge sen! (:

Ha en bra dag alla ni andra.
Jag vet i alla fall att jag kommer få en bra kväll. på fler än ett sätt! (:

// A

Kommentarer
Postat av: Fia

hör av mig när jag kommer hem .slutar 6 ikväll .

Puss !

2009-02-05 @ 09:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0