mycket bättre idag. (:

Hej hallå. (:

Mår mycket bättre idag. Kände det redan igår när jag hade sprungit.. Och sen har Carro och alla på jobbet gjort mig glad igen :P
Ligger och väntar på att Robin ska komma hit så jag passar på att skriva lite här. Och Tjejkväll låter som en bra idé Emelie. Så man håller kontakten lite i alla fall. (: Du / ni får höra av dig när det blir. Skulle vara kul att träffa alla er.

Och jag längtar något så grymt mycket till denna Fredag. :D
Och Grattis på Namnsdagen Mattis (: Även att jag gratta dig imorse. :P

Nu ska jag o mamma äta. (:

// A

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja en tjejkväll ska vi styra upp! Ska prata med dom andra om när vi kan ta en! Vore kul att träffa dig! Var ju ett tag sen nu! :)

2009-02-26 @ 16:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0