Melodifestivalen

Ja, jag vet inte vart jag ska börja! Melodifestivalen. Om det är någon jag skulle rösta på skulle det vara Molly. Eftersom hon har den låten som jag tycker passar bäst in. Eller Sofias låt. Den skulle passa in i Eurovision. Men annars tycker jag att låtarna var inget att ha. Visst, det finns dom som är bra men inte som är bra för melodifestivalen. Man tävlar väl inte i VEM eller VILKA som ska vinna. Utan själva melodin i låten !! Eller är det inte så? Angelica och jag satt och pratade om, snutten dom visade om historiken i melodifestivalen. Vi sa det att dom låtarna är faktiskt bättre. Och det är sjukt. :P Kommer den rätta gå vidare?

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0