lugna favoriter på jobbet.

God Morgon, Eller vad jag ska säga.

Sitter på cafét och äter lite frukost innan jag ska öppna.. Öppnar själv idag. Carro skulle ta kort klockan 10. Ganska skönt att vara här själv ibland. Behöver bara tänka på vad man gör och inget annat ! Och allt är klart här nu inför öppning. Kaffet håller på att rinna ner och tet är redan ute. :P Ligger före i tidplanen. Det tycker vi om.

Sen i eftermiddag, eller efter jobbet kanske jag ska säga. Ska R och jag åka ut till Vikbolandet en sväng. Riktigt snällt att han vill följa med. Vågar fan inte åka själv. haha.

Och senare ikväll ska A och jag ha Gituar Hero kväll. Har inte spelat på ett bra tag nu. Så vi får se hur det kommer gå denna gång. :P

Nu ska jag lyssna på lugna favoriter och sista sakerna. Have i nice day.- (:

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0