Jag drar mig undan.

Jag börjar som min förra rubrik.. Jag har en känsla.... Jag har en känsla av dågot d¨ligt i min mage. Är på väg neråt i en svacka. Ingenting går som jag vill. Trodde jag skulle må bättre av att ha träffat robin. Jag är jätteglad över att jag har träffat honom men det är fortfarande något som saknas. Och jag önskar att jag kunde sätta fingret på vad! Jag vet att sånt här går över men jag vill bara gräva ner mitt huvud i sanden till detta humör och allt har gått över. Tänkte att jag ska försöka vara glad och se ifall det går att "må bra" i alla fall. Men kände nu när jag gick hem från jobbet att det kommer inte att funka. Det finns vissa personer jag bara vill skrika på. Så nu ska jag göra något jag inte har gjort på länge. Ut och springa. Springa av mig all ilska och ångest. Och det är bara att hoppas på att det blir bättre! Jag tycker att det är bättre att springa av sig än att börja bråka med en massa folk som inte är värd all skit jag får ur mig. Jag drar mig undan.


// A

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va tråkigt att du inte mår bra! Hoppas det blir bättre!! Och va kul att du träffat Robin!! :) Vi måste ses snart!! Ta en tjejkväll! :) Puss!

2009-02-23 @ 23:23:48
Postat av: Lindy

jag kommer snart.. och så ska jag krama dig så hårt =) mee misses my beloved

2009-02-23 @ 23:38:00
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0