hold me.

Min dag började i lite stress.. Försov mig en timme! Jag som skulle vara duktig och gå upp tidigt och äta frukost och sen åka och släppa ut hästarna. Nej men jag fick slänga på mig alla kläder och åka upp till stallet. Fast jag gjorde klart allt så det bara är att åka upp och släppa in. Rätt skönt att ha det så. Eftersom jag slutar jobbet halv 8 ikväll.

Igår var jag ledig hela dagen. Sov ut gjorde jag i alla fall. Pappa väckte mig med kaffe klockan 12.30. hehe. Sen åkte jag och pappa upp till stallet. Han åkte skidor och jag red en sväng. Efter stallet och en kopp kaffe drog Angelica och jag till IKEA. Hon köpte en hylla till sin mor och jag fyndade en klocka. (:

Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka och jobba eftermiddag. Se hur det kommer gå. Jag har gjort något med min handled. Gör i vilket fall som helst, BÖGont! :(

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0