Har inte råd att inte ha något jobb!

God Morgon. Eller god middag kanske!

Sitter här och kollar på störtlopp med mor o far. Och självklart dricker vi kaffe. :P Ska starx göra mig iordning för att gå till jobbet. Vi ska ha personalmöte klockan 12. Vi ska göra schema och lite annat. (: Ska se ifall jag ska ringa och fixa A-kassan sen. Har inte råd att inte ha något jobb! För man ju väl aldrig hur det går med jobb när det är lågkonjunktur. Jag är glad att jag har jobb än så länge i alla fall. (: peppar peppar **

Provade nya paden igår. Fan va snyggt det blev mot hans svart päls. haha

Igår blev det film i soffan hos R. Såg på Body of lies. Nästa gång ska jag fasen se Angelina Jolies nya film. :P

// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0