Gör mig fundersam

Sitter och läser lite MSN:s hemsida. Så såg jag att det stod något om Heidi Klum. Supermodellen,

Heidi Klum anses vara för fet för cat walk-visningar. Ursäkta men vart fan är hon FÖR FET ? Sånt där kan man bli så himla trött på att höra eller läsa. Alla modeller i dagens läge är FULT smala. Dom är på tok FÖR SMALA. Det är inte fint när man ser ryggraden eller att skulldrerna sticker ut. Och det är absolut inget att se upp till, att bli så smal. Eller som jag hörde att någon sa, Det är inne att vara smal. Ja okej, att det kan vara inne att ha höga, slimmade jeans. Eller en viss frisyr. Men fan inte att man ska vara smal bara för att modet säger det. Sånna fakta gör mig fundersam över hur folket tycker. Eller är dom bara avundsjuka. Avundsjuka på hur hon ser ut. Att hon är lång och smal. Fint ansikte, fin kropp. Jag förstå bara inte !!! Och man får ju inte heller glömma bort att hon har fött barn. :P



// A

Kommentarer
Postat av: Lindy

sjukt bra skrivet Anna :)

2009-02-21 @ 20:10:39
URL: http://lindyprintz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0