Fredagen den trettonde.

God Morgon!

Sitter på jobbet och har precis öppnat. Är själv här ett tag innan Linda kommer. Ytterligare ännu en dag som jag inte förstår hur jag har hunnit med allt. Men idag har jag inte stressat i alla fall, vilket är bra. (:

Ikväll blir det att lägga sig tidigt, eftersom det lär vara jag som ska köra. Ska hämta syster runt 04:30 inatt. Sen drar det 40 mil uppåt i Sverige. Detta äventyr ska bli spännande. :P

Efter jobbet ska jag dra upp till stallet en sväng. Slänga av godiset jag köpte åt honom. Då blir han nog glad. (:
Efter stallet blir det mys med Robin. Måste ju få pussa lite på honom innan jag åker. Och eftersom vi inte ses imorgon när det är alla ♥ dag.

Wish me luck today. :P haha
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0